moon boy

Rolling down into the wildest dream | غوطه ور شدن در وحشی ترین رویا

moon boy

Rolling down into the wildest dream | غوطه ور شدن در وحشی ترین رویا

moon boy

هر حقیقتی درخور و سودمند نیست.آنچه که حقیقت دارد الزاما روشنگر نیست.

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

خوش آمدگویی

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۲ ب.ظ

خب بالاخره بعد از توییتر و اینستا و قص علی هذا... تصمیم جسورانه ای رو اتخاذ کردم که یک وبگاه یا وبسایت یامترادف این کلمات رو به عمل بیارم.

وقتی میگم جسورانه واقعا جسورانه هستاا چون اونجا که هیچ دوستی نداشتم چه برسه اینجا! حالا باید بود و دید :| سعی میکنم در اولین فرصت بیشتر خودمو معرفی بکنم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۷
ال اوتیس

نظرات  (۳)

۱۷ آبان ۹۹ ، ۱۱:۳۹ فاطـــღـــمـه ツ

خوش اومدین:)

اگه راحت باشین اینجا دوستای زیادی پیدا میکنید 🌹✌

پاسخ:
ممنون. بسیار علاقه مندم بیشتر آشنا بشم🙂

خوش اومدی =)

پاسخ:
سپاسگزارم

سلام.

نمی دونم شما آقا هستید یا خانوم ؟ احتمالا آقا هستید . پس بهتره ی خلاصه ای از مشخصاتتون رو در جایی از وبلاگ که به این موضوع اختصاص داره بنویسید . مثلا : جنسیت-شهر-سن-مقطع تحصیلی و ...

دوم این که خیلی خوب کاری کردی از شبکه های اجتماعی اومدی بیرون . والا هیچی گیر آدم نمیاد . من اولین بار تقریبا شش هفت سال پیش به اصرار یکی از دوستان وارد فضای تلگرام شدم . شاید کمتر از یک ماه اونجا بودم و واقعا چیز مسخره و فاسدی بود . الان فقط تلگرام رو دارم چون بابت کارهام ، بیشتر مردم از تلگرام استفاده میکنن . تو دفترچه تماس هام فقط افرادی هستن که مربوط به کارم هستن که سال تا سال هم یک پیام بینمون رد و بدل نمیشه .

اینستا هم فکر کنم چهار سال پیش درست کردم و واقعا چیز مسخره ای بود . الکی چند نفری رو دنبال می کردم و عکس هاشونو نگاه می کردم . ی روز پیش خودم گفتم : خوب که چی ؟ مگه من اینا رو می شناسم ؟ اصلا چرا باید چرت و پرت ومردمو ببینم ؟ حدودا سه چهار ماهی اینستا داشتم و کلا پاکش کردم رفت .

نظر شخص من اینه که هر جور اطلاعاتی نباید خودشو به ما غالب کنه . نباید در ما زورکی نفوذ کنه . بلکه ما اول باید ببینیم مثلا در حال حاضر به چه اطلاعاتی نیاز داریم ؟ بعد خودمون بریم دنبال دقیقا همون اطلاعات و نه چیز اضافه و بیهوده دیگه .

اما فضای وبلاگ رو دوست دارم . البته اینجا هم زیاد دنبال شونده و دنبال کننده ندارم . وقتایی که واقعا بیکارم در حد 10 دقیقه ی سری می زنم اینجا . اینجا بر خلاف شبکه های اجتماعی ف میشه بعضی چیزهای مفید هم یاد گرفت .

در هر حال امیدوارم موفق باشید . اولویت اول هر کسی درس و دانشگاه و کار و خانواده هست .

پاسخ:
سلام و درود
بسیار خوشحال و خرسند هستم بابت راهنمایی ها و نکاتی که فرمودید و همینطور از اینکه این عمل من رو تایید کردید چون بشدت احساس خلاء درونم دارم و از طرفی اصلا از وقت گذروندن در این شبکه های مجازی ثمری نمیبرم. سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی