moon boy

Rolling down into the wildest dream | غوطه ور شدن در وحشی ترین رویا

moon boy

Rolling down into the wildest dream | غوطه ور شدن در وحشی ترین رویا

moon boy

هر حقیقتی درخور و سودمند نیست.آنچه که حقیقت دارد الزاما روشنگر نیست.

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

کتاب صوتی

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۴ ب.ظ

سلام دوستان

امیداوارم اوقات خوبی رو داشته باشید هر  چند با نزدیک شدن به دوره سرد و بیرحم امتحانات فکر نکنم!

راستش بعد از سال 83 که دوست خوب و نازنینم منو با مجموعه کتاب های هری پاتر آشنا کرد و شروع به خوندن کتاب و دیدن فیلم ها کردم و با پایان کتاب و فیلم و بازی هاش دیگه سمتش نرفتم تا همین چند ماه پیش تصمیم گرفتم موقعیت مناسب وقت بذارم و بخونم اونم بخاطر معرفی بازی جدیدش؛ از اونجایی که ضیق وقت گریبان گیرم شده بود تصمیم گرفتم قبل از خواب یا مثلا وقت کارهای غیر فکری روزانه کتاب های صوتی رو گوش کنم خب طبیعت رفتم دنبال جستجو که با چندمورد آشنا شدم ولی متاسفانه یا ترجمه بد بود یا ناقص بود یا صدای گوینده دلنشین نبود یا کیفیت صدا واضح نبود، باری تصمیم به حذف این گزینه هم نداشتم و خودم یک کانال ایجاد کردم و نسخه با کیفیت و ترجمه معروف ایران رو قرار دادم.

شما دوستان عزیز هم اگر مایل بودید در این کانال عضو بشید و به دوستانتون معرفی کنید تا یکبار دیگه(درصورتی که قبلا این مجموعه رو مطالعه کردید) پا به دنیای جادویی و رویایی هری پاتر بذاریم.

@HarryPotterAudioBooks

 

با درود-اوتیس

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۳
ال اوتیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی